超牌 Chao Pai 黃超羽毛球

先後於淘寶購入勝利 Victor Gold no. 1 (黃金一號)及 Victor Champion3 羽毛球,其後有網友在 comment 中介紹了「超牌」 Chao Pai,所以今次特別要試下。

淘寶網上之超牌羽毛球有分紅超、黃超、綠超、橙超,還有淺藍超,仿似是彩虹上的顏色它都有齊。今次入手的黃超有分鴨毛 (RMB45)、鵝毛 (RMB47) 材質,沒有指定羽毛球速度的話,夏天發貨的是 76速,原來冬天便會派貨 77 速。

看黃超的羽毛球,羽毛由根部到稍部漸细和明顯,羽毛球上 16 根羽毛,形狀是左濶右窄,平均來說不算是十分整齊,但實際落場使用,感覺是球速比起 Victor 的球較快和較耐打,羽毛不易折斷。

平均來說 HKD60/筒,質素和價錢也算是討好。

 

 

You may also like...

13 Responses

  1. Terry says:

    下次打波無腳可以叫埋我, 鄰居 🙂

  2. Madge Cheung says:

    我都係羽球愛好者。不過只是初中級數。睇黎TERE應是中高級C兄吧。今年剛打完了羽總新手級女雙賽事。明年要報E級了。TERE C兄有打羽球賽事嗎?

  3. terewong says:

    @Madge @Terry 哈,一般係跟朋友和鄰居計分雙打聯誼下,玩賽事就差很遠的距離了。

  4. Madge Cheung says:

    幾時約你一齊打番場波玩下雙打呀?

  5. Dogncat says:

    哈哈,你終於試呢隻拿. 我依家試左另一隻都不錯的. 冇咁耐打但球比較輕. 打落唔駛用咁多力.

  6. terewong says:

    @Dogncat 我係聽師兄你介紹,今次上淘寶網買的,波友們都好喜歡,最初會覺得球速較快,後來都習慣了。謝謝你,有時間就分享一下有什麼好東西試試看。

  7. Dogncat says:

    唔駛客氣,小弟亦時常跟你買野呢! 球速很多時要睇一批批貨,個杗速度(76/77)只係參考,所以有時你會發覺今次77速會之前既快/慢.
    有機會一齊打返場吧!

  8. terewong says:

    @Dogncat 今週未可以再試這個黃超,你說你打緊另外一款,是那一款哩,好打的嗎?

  9. Dogncat says:

    我用一隻叫周師傅. 你想試既我聽晚9點係鳳琴街體育館,可以俾一個或讓一筒($60)俾你試下.

  10. terewong says:

    @Dogncat 我今晚八時許也跟中學同學晌元朗打羽毛球聯誼,有空過去鳳琴看看(或者你可以過來一起玩啊)

  11. terewong says:

    @Dogncat 師兄,謝謝你的周師傅~~

  12. Dogncat says:

    唔好客氣,有機會同你打返場波啦! 如果佢合你用我俾條LINK你去買.

  13. terewong says:

    @Dogncat 最近有無試其他羽毛球,有沒有好介紹,我的羽毛球都打完了 ? 這段時間,我有試過黃/綠/銀超,以銀超最穩定。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *