Sony RX100M2 (1) – 貼皮 腳架 手繩

入手 Sony RX100M2 卻沒打算有去寫開箱文,因為相信網絡上已經有大量類似的文章。我由 Sony WX-1 轉會至 Canon S100、再返回 Sony RX100M2 陣營,除了對相片質素有要求,還有覺得 RX100M2 在光圈快門操控上顯得更就手。

由於未有機會(和時間)去盡情拍照,所以無資格去評論相機質素,但初步使用已經令人滿意,反而體驗到 RX100M2 的 WiFi 傳送相片功 PlayMemories 能有點吃力(傳送相片至 Note2 手機時,屢次 HANG 著不曉得完成),看來還不及 Eye-Fi 使用爽手。

沒有開箱文,所以為寫一篇 RX100M2 補品文。

 

RX100M2 皮貼

網絡上有不少賣皮貼的商店,包括日本 Hobby Toolaki-asahi 和韓國 Gariz,都有專門為 RX100M2 推出皮貼 leather kit,單單兩片沖壓出來的皮貼紙便可以賣百餘元。

由 @Chewata 介紹買入 Aki-Asahi 的 Ocher Lizard Emboss/Zeiss-logo non cut-out (連郵費:US$20),選擇 Aki-Asahi 因為有多種顏色選擇,加上皮紋質感討好。如果在 Aki-Asahi 網頁拍單後毫無回應,便要發電郵跟賣家聯絡,於 PayPal 付費後,賣家會經空郵掛號把皮貼寄到府上,大概五天時間吧。

Sony RX100M2 機身太滑手,我倒喜歡這片小皮貼 。使用時不要錯過教學 Youtube video,只要在皮貼的鏡頭弧形邊沾上一些水,用家便可以稍為調整貼紙,方便準確對位貼上,基本上要貼得好,沒有難度。

131013 145055_1

 

 

RX100M2 小腳架

手上已經有不少手機相機腳架,為了 RX100M2 又從淘寶網買了這一款 Fotopro RM-100-1 (RMB48),它的設計直迫 GorillaPod Hybrid,既是八爪魚式扭曲腳架又有快拆頭設計,打算旅遊時去拍攝日出日落,又或者自拍時都會更方便。

其實我早前曾經購入另一款迷你相機腳架 富圖寶 Fotopro M-5 MININikon D700 單眼相機使用,所以今次再幫襯 Fotopro。

  • 1/4-20 螺絲
  • 支撐800g
  • 重量 169g
  • 273mm 高

131013 233235_2

 

 

RX100M2 相機繩

相機最後當然不少得一條相機繩,第一時間諗起 Bottega Veneta 的橙色織皮手機繩 Intrecciato nappa leather strap ,不過礙於銀両不夠,最後在淘寶網購入一款好相似的「情侣 BV 手機繩」(第一時間把 BV 銀色圓牌拨掉),去配搭 RX100M2 的橙色皮貼。

131013_wristband

 

 

You may also like...

10 Responses

  1. onefamily says:

    Tere 大大大:

    WiFi 傳送相片功 PlayMemories 好好用. 我用了一年多,無論係SonyXP,Samsung S2, Iphone4,都係得心應手. 相信係你未熟悉使用方法. 同埋佢係類似wifi-direct咁,你要唔好上網.

  2. terewong says:

    @onefamily 傳送到,send 兩張片去手機,就卡在 2/2 裡唔識停。

  3. onefamily says:

    那可能是File太大, Buffer 唔夠.

  4. terewong says:

    @onefamily 還有要在 Android 上消取 airplane mode 先可以連接相機,唔係好方便。

  5. terewong says:

    @onefamily 我知道 airplane mode 時 WIFI 可以開啟,但係我在 Note2 試過唔開 radio (airplane off) 的話 PlayMemories 不會連線。

  6. KingHung says:

    Tere兄

    我仲幾滿意我部Panasonic GF-1及Canon G9, 但去旅行又想當天傳相上FB及家人,我宜家用Sony Portable Wireless Server
    http://www.amazon.com/Sony-Portable-Wireless-Server-WGC10/dp/B00CZ7510K

    每次影完相,插入SD到呢個server, 連線,copy所需相片到電腦或手機,我再edit 或直接send出去,抄相都幾快, 一個張5-8M 約3秒!

    KingHung

  7. terewong says:

    @kinhung 你這個玩兒始終不及 EyeFi 好用,不過你介紹這款 server 又好適合出外旅行,好似我這天影相多、要找個server backup 的時候、你這一款 wireless server 相信好好用。在那裡買的呢?

  8. KingHung says:

    @terewong 我係Sony Showroom, $7xx, 出面電腦商場都有,會平小小! 我覺得幾好用 (旅行) ^^

  9. warpaper says:

    跟你買左個 Fotopro RM-100-1 腳架, 正, 好介紹. 8 )

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *