食遊元朗 - 蟹王麵

除了柴米油鹽,廚房必定有幾包即食麵,隨著年代年轉變,個人喜好亦由 統一福字伊麵超力銀絲米粉公仔麵 和 日清出前一丁等相繼而改變。上週在元朗聰穎食品店 Handy BB Mart,店主推薦我另一款「蟹王麵」即食麵,包裝設計貌似 70 年代食品,還以為是媽咪麵 (Mamee) 等來自東南亞的麵食,令人訝異 的,原來包裝上註明是日本制造。

打算趁週未早上煮一份黑蒜油豬骨湯味出前一丁的興趣,都被這幾包「蟹王麵」打尖了,蟹王麵 (85g) 的份量比起出前一丁 (100g) 少,對著一鍋沸水,先後倒入麵餅、味精粉和麻油包煮好後,便添到湯碗裡品嘗,雖然味精湯談不上蟹味濃郁,麵質爽滑彈牙,麵身口感頗似出前一丁的,麻油味道香而濃郁。

第一次遇到這款即食麵,原來蟹王麵曾經是70-80年代香港人所熟識的,可說是香港第一代進口即食麵,不過我要隔上幾十年才有機會把它吃到肚裡去。制造「蟹王麵」這家日本伊藤麵株式會社,早於 1958年己經生產即席中華麺 (トンボラーメン),現時伊藤在日本也推出海鮮味即食麵蝦湯味即食麵系列,可能跟香港版蟹王麵有密切的「味」源關係。

♥ 消費者委員會之即食麵 / 快熟粉價格一覽通



You may also like...

9 Responses

  1. perth says:

    平時我煮即食面, 不會將煮面的水, 用來放湯, 因為d湯會好混濁, 而且膠膠地臘臘地! 唔知呢款面會唔會呢?

  2. JefF says:

    蟹王麵一直響裕記都有得賣,不過而家裕記執左,好在網主仲搵到元朗有地方有得賣, thx 🙂

  3. Ankie says:

    有人煮俾我食就好了 ^^"

  4. onefamily says:

    好吸引. 好耐無食過蟹王麵了. 除了元朗,還有那處有得賣?

  5. terewong says:

    @OneFamily 晌元朗就去 HandyBB Mart 買啦,出面的話可以去裕記留意下 ( http://tinyurl.com/3zzzs55 )

  6. terewong says:

    @Perth 你試完話我知…有無膠膠地

  7. Debbie says:

    你用左手的嗎?

  8. Magnus CHAN says:

    優品360,一直都有賣蝦王麵,售約$25/袋。

  9. terewong says:

    @Magnus 謝謝你,以前食蟹王麵,忘記那個時候元朗有沒有優品360,可能還未有呢

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *