淘寶 – 選擇 USB 充電線

間中會發現 USB 設備充電好慢,其實跟火牛輸出和 USB 線的線芯材料有關係,線材引用美制標準 AWG (American Wire Gauge) 是線材厚度的函數,AWG 數字越小代表線徑越粗 ((導體截面所填入的線芯數量也越小),線徑越粗越能承載大電流,即是充電效率更高。

USB 2.0 的標準線徑是數據 data AWG28 (D+,D-) 和電流 power AWG20-AWG28 (VBus/GND),參考自USB 線結構 4.10.1.1.2 Cable Assemblies 一段,因為一般數據所需的電流較小,而電流需要負載 500mA 或更大電流,所以電流的線材要粗一點。一般來說, 24AWG 線材已經可以通過 2000mA 電流。

店主對話

撮錄了一段跟淘寶網店主的對話,一看就容易明白。 

(Q) 買家詢問:

『想問你,其實這兩條那一條好的呢?

1) 大廠原裝 micro usb 數據線 鍍錫銅 2628 手機平板 (RMB 3)

2) 三星S3 I9300 note2 原裝數據線 充電 micro usb 黑色(RMB 7)/白色(RMB 8) 』

(A) 賣家回答:

傳輸速度最快是三星那款,黑色線的是用 2828AWG,白色線用 2330AWG,所以充電是白色的最好,而 2628AWG 帶磁環的第二,三星黑色線第三。而線材的話,當然鍍錫銅比起全銅好。
(店主所標的 AWG 值中,首兩位數是指 power 電流導線,尾兩位數字是指 data 數據導線)

 

嗯,問完當然要拍單(同時購買::iPhone5 Lightning – MicroUSB 轉換插頭和其他 USB 雜貨)。買 USB 線的話,USB 線除了看線粗之外,還有線材拉力,曲折次數,絕緣耐溫,屏蔽網等品質要求的。

 

130617_usb

問店主,這三款 USB 線有什麼不同

130619_usbcables

同時買的其他 USB 配件

You may also like...

16 Responses

  1. ken says:

    你訂開,幫手訂多2條得嗎?白色(RMB 8)

  2. terewong says:

    @kenlui 店主已經寄左貨出來,你急用的話就讓一條俾你用啊,你住邊頭先。

  3. ken says:

    都唔急既!唔好麻煩你啦,下次我去開陶寶訂野先訂啦!謝謝你

  4. onefamily says:

    真係唔講唔知. thx tere

  5. dogncat says:

    你係邊間買呢? 我剛剛都要買. 不過想買可以伸縮個D. 但係好多都好幼身. 差得好慢.

  6. terewong says:

    @dogncat 我覺得伸縮線得到攪字,你要睇下我的舊文章「 USB伸縮線充電失效的懸疑 | tEre-tErRiTOrY 」 http://blog.terewong.com/archives/344 有機會的話,我讓俾你或者另外幫你訂購啊。

  7. terewong says:

    @dogncat 在這裡買的,一直都在這裡買線等東西

  8. 光圈 says:

    我上次淘寶買果d, 唔同價, 但跟你資料睇番, 原來全部都係 2725

  9. terewong says:

    @光圈 嗯,係邊一款有無 link 發過來睇下?

  10. Jackie says:

    請問重有冇多一條白色usb綫可讓? thx

  11. terewong says:

    @Jackie 線還可以找出來,怎樣取還是要點

  12. Jackie says:

    可5可以地鐵站交收?地點可就你~~ thx thx

  13. Alex says:

    原來不同線材也影響充電效果。再搜尋一下,此網頁也有相關資料。http://voyager8.blogspot.hk/2013/04/how-to-choose-good-usb-data-and.html?m=1

  14. Wesley says:

    正在找USB 線, 因為上咗iOS7 之後幾條線都有或多或少的問題.
    請問你買的 “iPhone Lightning cable” and “Micro USB to Lightning cable” 可否在 iOS7 順暢運作?
    Thank you!

  15. terewong says:

    @wesley 接電腦充電是不可以的、接流動電池還可以。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *