Nexus One 飛毛腿電池

Nexus One 正如其他手機或 iPhone 一樣,都是吃電的設備,週未純粹拍照推 tweets 等,一天可以吃掉三至四顆電池,胃口倒不少。然而 Nexus One 比起 iPhone 對得住用家,除了使用 Eneloop, Just Mobile, iWalk, Zagg 等外置電池外,在設計上還可以替換電池。

在「再來一口Nexus One代用電」文章時,手上購入了幾顆 Momax 1250mAh 電池,用上了大半年,體驗到 Momax 實在有點不濟,電量在後半段很快耗盡,令人不知所惜。最近在淘寶網再買入一顆飛毛腿金品 1,220mAh 電池 (RMB70),感覺上跟原裝 HTC 電池 (1400mAh) 不煌多讓,飛毛腿說得上是國內名牌。經驗告訴我,買飛毛腿電池要向福建的店鋪購入,因為飛毛腿工廠本身是在於福建,可算是福建特産。

至於電池充電器,還是 Momax 出品的最為耐用。


You may also like...

13 Responses

  1. JW says:

    Momax 既 1380mAh 電亦唔見得有幾好….比原裝1400 mAh快好多冇電, 應該唔足數
    看來淘寶上的飛毛腿專門店不送貨到香港, 運費要$200大洋, 如果能直接在香港買就好

    不過順豐速運可能唔運電池都唔定, 早些日子在淘寶買rmvb player, 遙控器的電要抽起才能運….

  2. Jason says:

    我想問有無試過用過Yoobao ,我都在淘寶買的1350mAh,都不錯的, 好多地方都有得買, 又不用加運費, 多數20-30元運費左右

  3. terewong says:

    以前在 HTC G1 有用過 Yoobao,香港都好似有得賣,不過兩者比較,我偏向於飛毛腿

  4. KingHung says:

    上左2.2之後, 部N1 D電同倒水無乜分別, 宜家我都3電跟身(因為有時要tethering), Tere, 睇到你請講到飛毛腿甘好, 立即上陶寶買左塊! 😀

  5. Debbie says:

    Tere 又有好介紹, 福建 battery, 萬歲 !
    我等一枚 Momax 1250 mAh 電, 用了 3 個月, 似乎不足 1250 mAh, 失望 !!
    前兩星期再買 X-Level 1380 mAh, 好一點, 在觀塘廣場購買, $108
    用 N1, 我每天需用兩枚, 第 3 枚做後備

  6. Allan says:

    just wondering
    do you guys’ original battery charge up to 1400mAh?

    Mine goes to 1376 and stops there. normal?

  7. terewong says:

    我晌香港過週未一晚差三粒,直接充,用座充,用USB充電器充,無留意佢充滿係幾多mAh

  8. terrywong says:

    我係深水埗買左一粒1600mah,都幾耐用下

  9. terewong says:

    聽起來 1,600 mAh 蠻不錯哩,不知道是什麼品牌和價位哩

  10. cyrus says:

    我雖然唔係用N1,但都買左粒飛毛腿。機器人d電話,真係幾食電下

  11. terewong says:

    轉左去CM Rom 好似比以前食電了一截

  12. Tony says:

    咁多位C兄,想問吓大家點樣係淘寶上買飛毛腿??佢地話唔送香港喎!!可否幫幫手呀!?我都想入番2粒做SPARE!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *