聯通沃上網年卡 6GB 流量

淘寶網購入一張聯通 6GB 流量之上網年卡:「联通3G上网卡 3G WCDMA 全国累计6G流量 包年卡 IPAD专用资费卡」(RMB 350),這回入手的算是聯通正規卡,不再是以往 2G 咭跑 3G 的資費咭,也算是走入正途。

6GB 流量限制於 1 年內使用,屬於聯通10010.com 正式發售之 RMB600/6GB 沃網卡 (現時減價 RMB570),以淘寶價 RMB350 計算,平均每月 500MB/RMB30,雖然說不上是最平宜的方案,但是可以省卻擔心到期充值,或憂慮每月流量超過上限,反正實際使用上每月流量接近 500MB,可以儘情使用,用畢 6GB 再算。

用這張網卡打出 HKBN 2b VoIP,50 分鐘通話消耗約 20MB data 流量,費用只花上 ¥1.2 ( ¥350 / 6000Mb x 20Mb) ,算起來也蠻不錯。

除 6GB/RMB350 上網年卡,還有 3GB/RMB185 上網半年卡,店主免費剪卡給 iPhone 4S 用家。

用家可以到 http://wap.10010.com 網上營業廳設定密碼及檢查網咭狀態

在 Android 手機上安裝 OFTA Broadband Performance Test 測試 3G 網速

從東莞經 VPN 連線至香港 Vigor 2920n伺服器後之網速測試,明顯地 VPN 於流動網絡速度大幅削減

每次關掉 Data Connection,聯通都會經 SMS 提示剩餘用量

You may also like...

16 Responses

  1. perth says:

    如果成日都要去內地,這個真不錯~

  2. terewong says:

    哈,唔經常去國內的話都好適合,因為有限期係一年唔係一個月,唔會因為少上去國內而浪費流量

  3. 祖祖 says:

    想問下如果用開聯通的一卡兩號, 依家係北京, 要買張本地卡方便本地人打電話俾我, 難題係得一部手機, 有無方法令人打香港no又找到我, 打本地卡no又找到我, 又上到網??

  4. terewong says:

    @tsuigee 買張沃上網咭,申請埋 VoIP ( HK 2b & 聯通沃信 ),將你個香港號碼飛過去 HK 2b,咁就可以啦,不過這是一個最不可靠的方法 ( VoIP ),永遠係手機卡最可靠,所以我都係帶兩部手機,你可以考慮買部大陸 dual sim 手機 ( Moto, 現代 H6, etc ) 。

    HK 2b 和沃信可參考我另一篇文章: ( http://blog.terewong.com/archives/6048 )

  5. Kwong says:

    多謝師兄多次資料。也都跟師兄買過幾次上網卡。

    今次我都是用呢張卡,不過是半年的,我在華強北找到間肯 RMB220 賣,就買黎試下,我是放在 pocket WIFI 加大陸平版用。

    另有一間賣緊 RMB80,也話是聯通3G 上網,也是甚麼前三、四個月不需交費,唔知第幾個月,每個同交 RMB10,就可以每個月用 500Mb,呢種就是師兄所講的2G卡跑3G?

  6. terewong says:

    @Kwong 你用的應該是 3GB 半年咭,大約 RMB 200 元,淘寶網裡有一些更平宜的,要注意它們一早被開咭,到你手時已經不足半年時間,亦所以係咁價錢相對平宜了。 另外的 3G 資費卡,好幾款我都用過,據聞是 2G 卡跑 3G 的,價錢亦相當平宜,要求唔高的可以考慮下。

  7. Alex says:

    我也想買一張用在我的Pocket WIFI,是聯通的沃上網年卡3G或6G卡?在聯通的營業廳可買?有沒有分地區買?深圳有嗎?

  8. kinghung says:

    Tere, 我宜家用聯通3G 46 Plan, 每個月平均5x元, 已有1.17G /月, 張卡好似賣1xx元, 另, 同一賣家有一個plan, 一個月9x元, 有2.5G , 勁抵, (係186字頭, 都係真3G ), 我朋友用緊,不過宜家無呢個Plan 啦

  9. chunkit says:

    想請教如何SET VPN連香港網呀?THX A LOT~

  10. terewong says:

    @chunkit 我買了這個在家中連線 VPN 的 「Vigor2920n雙WAN埠GigaLAN防火牆路由器 」http://blog.terewong.com/archives/4290

  11. 祖祖 says:

    唔該晒師兄, 最後我都係買多部電話 @_@

  12. 祖祖 says:

    師兄, 我用落依張卡發現佢charge的data似乎報大數的可能. 同一部tab, 上網習慣沒有改變, apps亦相同, 用2G卡一個月大概250MG有找, 但用依張一個月流量>300MB. 唔知你有無同樣的問題??

  13. terewong says:

    @祖祖 間中會發現它(聯通 SMS 報告)所申報的用量偏大,可能由於長期開著 3G 連線用得太爽,你試下間中關了 Android Background Sync 觀察一下它的通量再去評估。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *