仿六十年代懷舊馬蹄鐘

淘寶網寄來的「德國TCM古典金屬球面鬧鐘」(RMB 32),四吋銀色的圓色鐘面,邊框襯上「中國紅」色彩,鐘面 12 字下方有一個小窗口顯示響鬧時間,整個設計也是參考了中國 60-70 年代文革時期,上海東方紅鐘廠和海鷗牌出品之「馬蹄鐘」款式,現時國內收藏網站仍然有不少古董馬蹄鐘的交易。

這個 TCM 古典鬧鐘,在淘寶網上出現過三個版本:黑秒針、紅秒針和無秒針,據說紅秒針的款式已經不再生產,無秒針的款不知道是否品質問題而省缺了,這款鬧鐘屬於 2009 年出口至德國的外貿原單,市場批發價約 RMB23,相信是淅江上海一帶的廠家出口到德國 Tchibo store 販賣的,所以鐘面印上 TCM (Tchibo Certified Merchandise) 的標誌,反正喜歡它簡簡單單的古典樣子,正好放在洗手間和廚房裡。

 

 



You may also like...

11 Responses

  1. Von says:

    相信你一定是位守時的人,這就是看鐘的原本意義。

  2. terewong says:

    有陣時要睇下我遲左幾多,哈哈。

  3. Dogncat says:

    呢個唔錯,可是好似不防水的,放在TOILET好似唔係太好. BTW, 依家已經升左幾蚊到RMB38了. ^^

  4. terewong says:

    @dogncat 多謝提點,咁快加價應該唔關我呢篇文章事吧 (笑),唔知有無人睇完我介紹會去淘寶買哩。我睇過淘寶裡頭的座鐘的款式一般般的~~

  5. Dogncat says:

    我都想買一個防水的放TOILET,不過D款又真係唔係咁LIKE.

  6. terewong says:

    睇過下淘寶,有款叫天皇星 WP-01 浴室掛鐘算唔錯 (RMB45),其他靚 d 的韓風和麗聲浴室鐘都要過一佰元啊~~

  7. terewong says:

    這一款o岩曬廚房哩,”個性煎蛋鍋掛鐘 創意壁鐘-淘寶網” ( http://bit.ly/nqE2wm )

  8. Dogncat says:

    Thanks! 等我去睇下先. BTW,個煎蛋鐘又幾搞鬼喎! 可惜我係OPEN KITCHEN,望到廳個鐘. 唔係買黎放係廚房都唔錯.

  9. onefamily says:

    家中舊的星晨咕咕鐘壞了, 我係淘寶買了這個咕咕鐘. http://trade.taobao.com/trade/detail/tradeSnap.htm?tradeID=84167213670124

    但國產同東洋貨,真係差好遠

  10. terewong says:

    我都睇過呢個咕咕鐘,跟著再去左麗聲鐘個網頁睇佢 cuckoo clock ( http://www.rhythm.com.hk/showproduct.aspx?CategoryID=CC ) 真係個款都靚一點,仲有麗聲鐘款 magic motion clock ( http://www.rhythm.com.hk/showproduct.aspx?CategoryID=MM ) 真係好鬼型。所以淘寶網 d 出口貨款式係穏陣 d 啊。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *