艾諾 Novo7 領先版 7″ 平板電腦

早前從淘寶網購入這款國產 Android Tablet 7 吋平板電腦:Novo7 領先版 8Gb (RMB 669),當時有考慮 聯想 A1 2Gb (RMB 1040),同樣是 7″ 屏幕款式,雖然 Novo7 解像度 (800×480) 比起 A1 (1024×600) 低,最後亦偏向於 Novo7,因為 Novo7 價錢平宜以及支援 HDMI 輸出,日後不用時,可以把 Novo7 連接 LED TV 來播放網絡影片。

入手之 2 台 Novo7 當中,其中一台 Novo7 的觸屏出現問題,橫屏時鍵盤之 “W” 鍵接觸不良,只好退回到淘寶店維修,機器還未修復好,艾諾 Aniol 都已經推出了另一款低價版 艾諾騎士版 (RMB 499)。

對於正常的一台 Novo7 (1.8T firmware),有以下使用體驗:

  • 一般 Android 的經驗去操作並沒有特別問題
  • 重量及尺寸可以接受
  • 對於具經驗的玩家,800 x 480 解像度實在較低
  • 經常使用 Novo7 觀看 online 影片前,清理執行中軟件
  • Gallery 上看不到 SD 上的照片,需要從 File Explorer 瀏覽
  • 跟手機比較,Novo7 的 WiFi 接受較弱
  • Menu 鍵沒有背光,在較暗的地方使用時,看不到相關按鍵
  • Menu 鍵 (home, return) 要習慣費力一點才有反應

使用過 Novo7 之後,我認為若是價錢許可的話,還是挑選較高解像度的平板電腦好,以7 吋平板而言,也至少要有 1024 x 600 的解像度才像樣,近來具興趣的是 華為 Huawei MediaPad 8Gb,屏幕像素 1280 x 800 pixels,還支援 3g sim card ,現時以 HK$2,750 價錢推出,是一個不錯的選擇。

以下的 Novo7 詳細 DIY firmware upgrade 步驟只是一份 toy 記作紀錄算了。

 

Novo7 ACCESSORIES

 

RESOURCES

 

SPEC

  • LCD:7 吋電容屏 800×480 (5点触控电容屏+按键)
  • CPU:Core A10
  • 電池:3.7V 4000mAh
  • HDMI:HDMI-480P\ HDMI-720P \HDMI-1080P 輸出
  • RAM:內存 DDR3 512MB;硬盤 8GB
  • 802.11b/g/n WIFI,鏡頭前置30万像素,后置200万像素

 

FILES of Firmware Upgrade

 

STEPS of Firmware Upgrade

  • 在 PC 執行 LiveSuit 刷機軟體
    •   強制升級
    •   選擇新的 IMAGE 檔
    •   選擇 ainol Novo 7…T.img
  •  在 PC 進入「我的電腦」
    •   右按進入「管理」
    •   到「裝置管理員」
    •   把有問題的 USB Device 解除安裝
    •   「不要」[ ] 刪裝置的驅動程式軟體
  • 在 Novo7 上長按 Power 鍵約 10 秒進行開機
  • 在 Novo7 ,長按 Vol- (減音量) 鍵保持不放 **
    •   接上 USB 線 (按著 Vol- 的) 至 PC
    •   連續按下 Power (電源鍵) 10 下
    •   電腦出現 “Mandatory format” 訊息
  • 在 Novo7 ,放下 Vol – (減音量) 鍵
  • 裝置管理員的 USB Device 問題己經修復
  • LiveSuit 之強制程序更新重新開始,系統升級

 

Wifi Signal+

Novo7 的 WiFi 接收訊號的確是比較弱,用家要經 Root Explorer 軟件,編輯 \System\build.prop 文件檔,打開後加入一句 “TxPower=30″,然後儲存重新啟動。實際體驗是 WiFi 稍為改善了。 

 

 

 

You may also like...

31 Responses

  1. onefamily says:

    Tere,

    好!又有新玩具.

    有冇8″ 好介紹?我覺得7″ 都係細左.10” 又大左d.

  2. onefamily says:

    Tere大大,

    可否用外置mouse+keyboard,當notepad?

    係就買俾子女當pad 用.

  3. onefamily says:

    Tere:

    這個如何?

    昂達VI30W豪華版 8G A10平板電腦 8寸電容屏 金屬拉絲 促銷包郵(http://item.taobao.com/item.htm?id=13097093222)

    昂達 vi40精英版 8GB A10平板電腦 9.7寸IPS屏 安卓4.0 500W HDMI(http://detail.tmall.com/item.htm?spm=110-13fs-47*fT.5bC2-a5F7G.3-4snTUj&id=14966956387&prt=1326264358186&prc=1)

  4. dogncat says:

    NOVO都出左隻1024×600有hdmi既elf版. 唔知得唔得.

  5. terewong says:

    @dogncat 我見價錢一樣但是 Firmware 和解像度提升,係好吸引。

  6. terewong says:

    @onefamily 可能你等 iPad3 看看怎樣子

  7. Dogncat says:

    係呀,不過好似話極光版會好D,新年後買,有冇邊間TB店比較有信譽呢?

  8. onefamily says:

    我係想買架,不過唔智買ipad

  9. terewong says:

    @onefamily 咁考慮下 MediaPad 或者 Galaxy Tab,或者睇下 iPad3 或者等 iPad2 減價

  10. Debbie says:

    是否沒有 Market 的?

  11. Dan says:

    我買了vi40, play happily…

  12. onefamily says:

    Hi Dan,

    是昂達Vi40 豪華版 16GB? 請問:
    1. 觸控如何? 流暢嗎?
    2 .wifi速度?
    3. 內置market?
    4. 價錢及賣處(可有link?)

    謝謝

  13. Dan says:

    Yes, 16g 精英版,
    1) 觸控一般般(無i9000 甘好),睇網頁/戲(rmvb) 流暢度合格
    2) Wi-Fi OK, 睇youtube 無問題
    3)無google market, 不過應該可以裝返
    4)我過年前入手,rmb1.3k, by 淘寶,天貓
    P.S. 現時佢行ics4, 吾係甘穩,可等下佢出新rom先出手

  14. onefamily says:

    謝謝 Dan.讓我去淘寶逛逛,看看如何.

  15. Dogncat says:

    Tere, 你部機番黎未? 你點樣退回到淘寶店維修呢? 運費點計?

  16. Terry says:

    揀左一大輪, 部部話正0既都好似有D問題…….結果都係要比貴D, 買左mediapad…睇睇下, 原來我同你係鄰居0黎架, pumber 😛

  17. terewong says:

    @terry 咁你覺得 mediapad 點樣 ? 我都 15 16,不過 tablet 有 3g 好似呢部最抵玩 ( 你個 staff plan 買的華為mediapad~ 詳情係點樣架 ? ) 。

  18. onefamily says:

    訂左5日都仲未有貨,賣家只好退錢
    .


    onefamily:

    謝謝 Dan.讓我去淘寶逛逛,看看如何.

  19. Terry says:


    terewong:

    @terry 咁你覺得 mediapad 點樣 ? 我都 15 16,不過 tablet 有 3g 好似呢部最抵玩 ( 你個 staff plan 買的華為mediapad~ 詳情係點樣架 ? ) 。

    mediapad個SPEC幾好, 做工比想像中好, 係個MON唔夠三星靚, 同埋重左D…至於STAFF PLAN, 只要你識朋友做PCCW, 佢地就可以用員工價2480買.

  20. terewong says:

    如果買到$2480,就真係好吸引,我都捨 ipad3 諗下呢一部啊,哈哈。

  21. Terry says:


    terewong:

    如果買到$2480,就真係好吸引,我都捨 ipad3 諗下呢一部啊,哈哈。

    其實當初我想買IPAD的, 因為我部HIFI可以拎IPAD REMOTE, 但ANROID就要買個S/W先得…但計計下, 呢部又細D方便D, 連埋SOFTWARE都平IPAD咁多, 所以咪買LO 😛

  22. terewong says:

    仲可唔可以特別價攞機? 哈哈

  23. Terry says:

    我無辦法喇, 我都係託上託先買到….唔好意思.

  24. Terry says:

    不過黃金好似都賣緊27XX定29XX…

  25. Terry says:

    呀….仲有一樣好處同壞處可以比你參考…
    好處: CLOUD+已經開通, 所有MEDIAPAD用家有16GB CLOUD STORAGE, 同埋而家打到電話同SMS
    壞處: 要UPDATE左FIRMWARE去到B13先有, 但好傻仔地要去佢旺角客服先可以UPDATE(官方無offical放ROM上網)

  26. dogncat says:

    冇左無限PLAN,有CLOUD都冇用.

  27. terewong says:

    有那個 tablet plan 好介紹,我見最抵用是電訊的 $60+$12 月費無限上網鎖速 plan

  28. dogncat says:

    你講既係電訊數碼既PLAN? 佢好似唔係3G,最多只係2.5G,所以聽講好慢,只可以用黎收發EMAIL/WHATSAPPS.

  29. terewong says:

    @dogncat 對哎,那個是鎖速 plan,只係夠未夠無限,取捨係「慢」。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *