檢查流動數據使用量和賬單

Smartphone 未普及時,使用手機最怕是煲電話粥超出通話時間,被電話公司斬得一頸血。現在通話時間有鬆動,有限的流動數據卻往往不夠用,500MB/mo 就算每月慳著用,到了第三週便幾乎用爆 data plan。

現時使用 3HK 月費 $188/500MB, Easy Data Cap 服務 $15,爆 plan 後加收數據費用封頂 $290 (Data Fee Max Cap),算起來月費已經變成 $488 ( 汗 )。

在手機上為了監視流動數據用量,在 Android 手機上已經安裝了 My Data Manager 軟件,它會自動辨認使用中的 Sim Card,去統計 mobile data 使用量,告訢用家在賬單截數日前的上網流量使用情況。

 

 

最準確的,還是要直接到 3hk 檢查賬目, 以往都是登入 mobile.three.com.hk 裡頭的 3 Unbilled Usage 專頁查詢,原來通過電話撥號 (USSD Code) 也可以做得到,在手機上使用還來得方便,只要創建一個 Shortcut 便可以隨時查看。

 

  1. 在 Contact 裡加入聯絡人,電話是「 * 2 8 0 0
  2. 在 Home Screen 裡加入 Shortcuts > Contacts
  3. 每次按下 Shortcut,便會自動打出 *2800 指令並自動掛線
  4. 幾秒鐘後,3hk 便會發出用量短訊 ( 截至對上一個工作天 )
除了 3HK ,其實 Smartone 和 PCCW 都可以經撥號查詢帳目:

如果電訊公司支援短訊查詢的話,例如國內之中國移動和聯通等,便可以使用 Direct SMS 在 Home Screen 創建短訊 Shortcut,可以參考:

 

 

 

You may also like...

5 Responses

  1. onefamily says:

    你個plan 好貴. Alumni 係3 開台應平好多. 我出Galaxy SII ,和記 3, 係第 一年無限data,第二年,唔記得啦,佢話封頂288. 如你到期,我俾個sale你聯絡佢啦.

  2. terewong says:

    我昨日打去3hk,佢話有個 $290/800Mb plan,免隧道費,我轉鬼左過去,因為頂唔順 500Mb 唔知點解唔夠用。

  3. onefamily says:

    Tere大大,

    記住千萬唔好用數馬O. 你一用teethering, 就好大大鑊.

  4. 阿文 says:

    我頭兩年在3HK用iPhone 上台計劃500MB要$298,剛滿約再續約,佢地比到$150/無限全包,雖然網絡速度及穩定性一般,但價錢搭夠!

  5. KingHung says:

    3HK 我用過一年, 當年係$98 200M 甘上下, 不過速度只有8x kbps, 仲慢過2G 呀!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *