雪糕車 Mister Softee

看過 wikipedia 才知道香港 富豪雪糕車  (自1970) 原來是源自美國美國賓夕法尼亞州 Mister Softee,一家以流動車販賣雪糕的公司,美國版 Mister Softee 有一個打著煲呔的招牌軟雪糕先生,美版雪糕車是藍白色調,它的款式音樂也跟香港富豪雪糕車不同。

香港富豪雪糕車掃上搶眼紅白藍三色,叮叮噹噹地哼著「藍色多惱河」其中一小段的音樂,聽過 Youtube 上藍色多惱河的交響樂版本後 (留意 00:30 開始一段),覺得雪糕車播放的 Midi 版調子更輕快,像催眠曲般令走過的途人,都從口袋裡掏出幾塊錢來買雪糕。

現時市面只有 14 輛雪糕車,停泊在香港各區,最吸引我的,便是經常停泊在香港地標尖沙咀鐘樓 (自1915) 旁賣雪糕的一輛,雖然雪糕車跟鐘樓在香港出現的時間相差了至少 55 年,兩樣經典的東西在畫面上拼在一起,都成為了香港文化歷史的一部份。

軟雪糕由 5 毫賣到 8 元仍然有不少老幼對它甚為喜歡, 不難奇怪在 OpenRice 裡也有雪糕車的食評專頁。在香港,Soar Art 也為它推出了一款 1:50 SA-V001 富豪雪糕車模型($398),要把它帶回家中,先要省下 50 杯軟雪糕錢,才儲夠錢把它帶回家。

賣雪糕也不是富豪獨賣,細路仔時代還有「甄沾記」椰子味雪糕 ( 甄沾記創業跟尖沙咀鐘樓建成屬同一年份 ),當年也是盛極一時。現時,McDonald’s 軟雪糕相信大家也曾吃過,其實早前 Circle K 便利店販賣的豆腐味軟雪糕也是頗好味的, 可惜大腸菌超標於 2010 年已經全線停售,也真可惜了。

 

 


停泊在香港地標尖沙咀鐘樓傍的雪糕車,兩樣經典的東西在畫面上拼在一起,都成為了香港文化歷史的一部份 ( by Nikon D700 20mm )


Soar Art 推出了一款 1:50 富豪雪糕車模型

You may also like...

11 Responses

  1. R says:

    好可惜我和雪糕車八字唔夾,每次食佢嘅軟雪糕都會肚痛。依家見到都無走埋去lu~

  2. terewong says:

    @R 八字唔夾,咁你下次試下佢 d 蓮花杯啊

  3. Perth says:

    放工時分,樓下總泊住架富豪雪糕車!
    由於佢常時都喺度,唔京貴,所以都冇厷幫襯過!

  4. Von says:

    相信一般普通香港人未必知道雪糕車源自美國及播放著的是其中一段藍色多惱河音樂。謝謝你的文章。

  5. Dogncat says:

    可惜架模型車成$400太貴了,唔係買返架放係屋企都唔錯. 講真我都只係知首歌係藍色多惱河,唔知架車係美國黎.

  6. terewong says:

    @dongncat 雪糕車生意從美國來,美國版雪糕車又同香港o個架唔同款。我都想去 80M 巴士專門店睇下架車靚唔靚,同埋睇下舖頭賣幾多錢哩。

  7. terewong says:

    @Von 下次去食雪糕車時,我把這故事又講一次俾妳知

  8. Madge says:

    以前細個個陣我屋企附近(荃灣)都有時會見到架雪糕車既踪影。宜家都冇晒啦。我諗要出到去遊客區至會與它遇上了。當麥記及便利店未有雪糕賣個陣,雪糕車帶來既回憶總是可以讓一個小孩子樂上半天。

  9. pat says:

    其實佢賣d橙汁冰都好好味

  10. pat says:

    其實橙汁冰都好好味

  11. terewong says:

    @pat 雪榚車的橙汁冰反而未試過哩

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *