旅遊酒店房間隨身法寶

月初公司到日本沖繩幾天,踏入酒店房間會先拍照留念,一兩張相片,好讓日後介紹給朋友之餘,也好好欣賞一下房間的佈局和細緻。

把心情輕鬆下來後,便從行李箱把數碼法寶通通拿出來,基本上都是充電和 WiFi 兩大類,但至少足夠我跟同房的同事所有電子設備的需要。

  • 扁腳出三腳轉換插,再加 1 個一拖三插頭 (鴨記),不用跟同房爭插蘇頭用。
  • Kidigi 4 頭 USB電源火牛,4 個 USB 頭輸出之外,內藏有一個 mini USB 線還未出動,足夠你同時接駁 5 部手提電子產品充電,總電流輸出為 2A,替 iPhone4 充電亦不成問題。
  • 流動電源 Zagg Sparq 外置電池,內置火牛提供 6,000mAh 電量 (未打折扣),方便外出時隨時充電,還可以置配合短小精桿的 Cable Pro USB 轉換線方便攜帶。
  • 把酒店房間的 LAN 線轉換成 WiFi 分享使用,這回沒有帶同 Asus Wireless AP WL-330g ,因為要試用一下新購入的 Tenda W150M 無線路由器,它的 Client 模式直接把 LAN 變成 WiFi ,躺在床上休閒地查看電郵。
    Tenda Router 使用 USB 電源,只要配置細小的 Amazon USB 火牛 一起使用,輸出 4.9V 850mA ,跟電線溶為一體,索性帶少一隻火牛。


You may also like...

26 Responses

  1. one family says:

    Tere 哥哥,

    你肯定是一位好好的旅遊之友.,

  2. Allan says:

    Tenda W150M <– very interested. how much is this?

  3. Allan says:

    sorry, and what do you think of that? good and easy to use?

  4. terewong says:

    @allan you may refer my past article about details introduction of W150M, it costs RMB70~ RMB70~

    @OneFamily My room-mate doesn’t need to worry about chargers and WiFi ^_^

  5. Allan says:

    ok thanks tere

  6. Debbie says:

    好專業!

  7. terewong says:

    @Kenneth 對哎,也就是這個用途的

  8. kenneth says:

    hello, 您好, 在yahoo search w150m時找到呢個post, 有啲嘢想請教一吓…

    我想要問如果我去旅行, 酒店有free lan, 我係咪可以將lan綫直接插入呢個router, 就可以share到wifi畀我部iphone架? 需要先做任何setting嘛?

    因為我冇netbook, 部notebook又重, 所以想睇吓有冇方法令我部iphone可以wifi上網…thanks!

  9. kenneth says:

    多謝你tere!

    我想問問個Amazon USB 火牛香港有冇得買呀? 我冇淘寶account…

  10. kenneth says:

    還有一點, 如果我想用個w150m share wifi畀我個iphone用, 應該怎樣set password以防止其他人使用架?

  11. kenneth says:

    不好意思tere兄
    可以幫忙有關set password的問題嘛
    非常感謝~

  12. terewong says:

    @Kenneth 經 WiFi 接通 W150M 後可以進入 Control Panel 設定連線密碼,參考我另一篇: Tenda騰達W150M便携式無線AP路由器 « tEre-tErRiTOrY http://bit.ly/dxItas

  13. terewong says:

    Thanks @Madge, 這篇介紹希望能幫到你喲

  14. Madge says:

    Hi Tere, yr blog and comments are very useful. Even for pol like me (usually gals are not familiar with electronic products) can hv a better understanding for the goods. Well done !

  15. Madge says:

    我呢幾日同左屋企人去左上海玩順便托朋友幫我去淘寶網的店去買左呢部機啦。係酒店房用作筆電同ipad兩機一同用wifi上網勁好用。多謝tere既推介


    terewong:

    Thanks @Madge, 這篇介紹希望能幫到你喲

  16. terewong says:

    @Madge 習慣了上網,外遊時有得上網總是開心一點,可以 check 下電郵唔駛心掛掛。現在見淘寶網有白色的貨了,有些店是黑白款色同價,有些店卻固意把白色的價錢提高。

  17. Pointer says:

    我之前看過你既介紹,買左一個Kidigi 4 頭USB電源火牛,但唔知同佢本身電流有2.0A既關係,當我插住部Milestone唻叉果時,個touchscreen會唔受控制。

    唔知你有冇類似經驗呢?
    定還是要同時插住幾樣野唻用先可以嫁呢?

    謝謝!

  18. terewong says:

    @Pointer 那是最大電流,是 on-demand 供應的,無必要固意插著幾樣野去使用。至於 Milestone 先試下用其他 USB 線試試看 ?

  19. Pointer says:

    我都認為係……但唔知會唔會有機會係咁樣壞法嫁呢?
    至於線方面,我都係跟左用你果隻有得轉換唔同類型插頭果款呢

  20. Madge says:

    @Pointer – 我都想買Tere介紹個2樣法寶:Kidigi 4 頭USB電源火牛同埋Amazon USB 火牛。請問你係邊度買架?我估HK既電腦商場會有掛?

  21. Pointer says:

    @Madge Kidigi 果個可以響星際(好似係二樓)對正電梯口果間有

  22. 黃兄:Very very useful for the traveler. I found the Amazon USB 火牛 at 新高登… HK$58.00 per piece !!

  23. terewong says:

    @lobo HKD58 對番人民幣係 RMB49,最近在淘寶網處都很缺貨,十月份時我買多幾顆都要 RMB29。

  24. Steve says:

    剛剛去日本用過,真的很方便,一插掣就能用, 多謝提供!

  25. terewong says:

    @Steve 嘻,去旅行特別好用,跟同房一起幫手機充電時 不用爭插頭。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *