2014 馬年與蒸籠全盒

馬年新一年,原來我的 BLOG 已經踏入第個 14 年頭(舊版面),由 2000 年開始,無論是曾經有留言或者純粹 CD-ROM 的朋友,皆敬祝恭喜發財,正財橫財兩風順,萬事勝意,凡事稱心皆如意,龍馬精神,走走跳跳健康醒神。

馬年除夕打算揀一個賀年全盒,走到吉之島千色店等地方去看,所賣的新年全盒都要二、三佰元而且沒有一款好看的,心頭好是一款傳統雕花紅木全盒,可惜在市面已經好難找到了。

八吋蒸籠

偶爾在雜貨店中看到一個中型八吋蒸籠,於是把心一橫自行打算 DIY 一個賀年全盒出來,先替蒸籠掃上硃紅色玉磁油,效果卻不太好看,唯有再買下一些裝飾點綴,利用魚絲線把這些東東逐一繡到竹籠上,材料包括:

  • 竹制蒸籠 8″(雜貨店)
  • 菊花牌玉磁油 #1142 硃紅色、油掃、松節水
  • 魚絲 #2號,針(吉之島十元店)
  • 目打(日文叫目打,廣東話即是「銳」)
  • 新年魚兒吊飾(文具店)
  • 彩色吉祥語貼紙 (City Super)
  • 紅色布料
  • 金色門的,螺絲

 

漆器全盒

有時間的話想學習製作傳統漆器全盒,嘗試以雕漆或漆繪去做一個硃紅仿金箔漆器全盒,還要挑選一些中式吉祥意義的圖案,例如蝙蝠壽字圖案,寓意福壽雙全,又或者學習一下以紅木手雕全盒,雕一個松鶴木蓋,象徵長壽「松鶴延年」。

 

 

140130 1391096655092

140130 1391020199778

 

裝飾品

如果對相片中,全盒後方的幾件裝飾品有興趣的話,可以看看我的文章介紹:

 

 

You may also like...

10 Responses

  1. one family says:

    Tere 大大,

    原來我看你的blog也有8~9年. 也祝各位諸事如意,龍馬精神,身體健康.

    硃紅仿金箔漆器全盒,很好看. 溫馨一提: 我曾用全新蒸籠裝石頭, 夏天還沒完,已一層一層綠色莓箘.

  2. terewong says:

    @OneFamily 我個雪櫃的食物經常出現你所講的綠色霉菌,所以跟我好好朋友。我掃油漆前蒸過竹籠,風乾才上油漆,聽完你咁講等我新年後攞去陽台曬番幾日先

  3. onefamily says:

    Tere 大大:

    綠色霉菌,跟我也是好好朋友,整天不離不棄。

    我已用liquor油了數遍,但是,它始終唔肯走.最後唯有蒸籠走.

  4. Ki says:

    新年快樂~祝心想事成,身體健康~

    最近先發現你既blog,好多地方都好想去,但圍村之類好多野狗,請問如果有野狗追或咬應該點做?

    早前去過龍耀頭一帶,就係俾野狗令我唔可以再繼續…..之後想再去類似地方都驚驚地…

  5. terewong says:

    @Ki 一般定律係 1) 街犬是不要怕的,不要怕的意思是不要顯得驚慌,贍大大走過去就可以了,雖然狗隻會吼叫,但走近時只會嗅一下你的味道,否則路過的村民都已經被狗隻咬了。而 2) 家犬(在圍欄或私人地方內)則較為惡,所謂門口狗就係這一類。

    雖然我講得大條道理,事實上我跟跑友都好驚狗(所以兩個人無咁驚),試過誤入元朗一私人農地,未見到有狗已經聽到幾把低沉的聲音走近,原來係五條黑色大狗走近,唯有「慢步急腳」好似聰明笨伯的腳步離開。

  6. Ki says:

    多謝你既回覆!

    因為我多數一個人去,所以真係幾驚,但真係好想試下行晒你講既地方,好喜歡睇歷史建築,,上次嚇完仲驚驚地,希望可以勇敢D啦!

    唔該晒~

  7. terewong says:

    @Ki 有無諗過在淘寶網買番一個驅狗器呢,哈。

  8. Ki says:

    驅狗器有用嗎?有用就緊係要買,有冇好介紹?

  9. terewong says:

    @Ki 在淘寶網就有售幾款大功率音波訓狗器,不過有點懷疑它的功用所以遲遲無買到。

  10. Ki says:

    搵左淘寶,話唔運香港,因過唔到海關….而家搵緊香港有冇得買…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *